دل نوشته
theme designer :

x-themes.blogfa.com



‏(‏‏(بعد از تو دیگه مرد نیستم اگه بخندم‏)‏‏)‏

 

من اگه خدا بودم...

اینقدر هوای دو نفره رو به رخ تک نفره ها نمیکشیدم...

 

 

 

فرقـے نمـے کند !!

بگویم و بدانـے ...!

یا ...

نگویم و بدانـے..!

فاصله دورت نمی کند ...!!!

در خوب ترین جاﮮ جهان جا دارﮮ ...!

جایـے که دست هیچ کسـے به تو نمـے رسد.:

دلــــــــــــــم.....!!!


 

 

در بدرقــــــه چشمان تو نميتوان غربت را فراموش كرد و



كوچــــــه سرارسر ميشود از وداعي عاشقانــــه...

 

 

 

دستم دیگه نای گرفتن گل های پژمرده ای که بعد از رفتنت تنها

 

همدم من شده اند را ندارد...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

masume
ساعت2:09---30 خرداد 1391
سلامممم دوست گلم
ازوبلاگت دیدن کردم
عکسات خیلی باخال بود
به وبلاگ منم سری بزن اگه دوس داشتی لینکم کن
ممنون میشم موفق باشی


مونس
ساعت1:21---22 خرداد 1391
خوب بود.اگه افتخاردادی به ما هم سری بزن عزیزنظربده.

دختر آدم
ساعت2:13---18 خرداد 1391
با افتخار لینک شدین ممنون از حضورتون

برقص چنانکه گویی کسی تو را نمی بیند

عشق بورز چنانکه گویی هرگز آزرده نشده ای

بخوان چنانکه گویی کسی تو را نمی شنود

زندگی کن چنانکه گویی بهشت روی زمین است

خودت رو از قید هر چه رنگ و روشنایی باخته برهان

بگذار نور به زندگــــی ات وارد شود...


SANA TAYSA
ساعت1:08---17 خرداد 1391
عزیزم من تورو لینک کردم اگه بخوای توهم منومیتونی لینک کنی

خوشحال میشم
پاسخ:وبت رو برام نذاشتی...


sanaz
ساعت23:39---16 خرداد 1391
سلام
مرسي به وبم اومدي
با نام وبت لينك شدي
منو با اسم وبم بلينك
بازم پيشم بيا خوش حال ميشم


سوگند
ساعت21:19---16 خرداد 1391
آخه داداشم من 3 ساعت باید بشینم بنویسم.تازشم خیلی وقت نیس که آپ کردم.

الهام
ساعت19:24---16 خرداد 1391
ممنون که به ما سر زدی....بازم بیا به وبلاگمون....نظر یادت نره......

Rahman
ساعت14:28---16 خرداد 1391
سلام
لینکت کردم... امیدوارم بعدا بیشتر به همدیگه سر بزنیم...


محمد
ساعت13:00---16 خرداد 1391
سلام
برای تبادل لینک موافقم
راستی مطالبت
خوانا نیست ببخشید هااااا


yekta
ساعت12:48---16 خرداد 1391

سلام دوست من
وب شما هم خیلی عالیه.به دلم میشینه.من لینکتون کردم
ممنون که بهم سر زدید

باز با اومدنتون وبم رو زیبا کنید


توراندخت
ساعت12:20---16 خرداد 1391
سلام ! ممنونم به وب من سرزدی

وبلاگ خوبی داری دوست عزیزم


mahtab-a
ساعت11:25---16 خرداد 1391
سلام ممنون از اينكه به وبم سر زدي
لينكت كردم خوشحال ميشم اگه لينكم كني
ممنون


کلبــــه تنهـــــایی!!!
ساعت7:52---16 خرداد 1391
شما هم در کلبه تنهایی لینک شدید...


دختر آدم
ساعت3:01---16 خرداد 1391
میگفتند:سختی ها نمک زندگــــــی است!!



امّا چرا کسی نفهمید?!



"نمــــــک"



برای من که خاطراتم زخمی است



شور نیست...

مزه "درد" میدهد...!!..
پیش ما هم بیاید اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم


RAMIN
ساعت1:23---16 خرداد 1391
لینکتون کردم با افتخار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
16 / 3 / 1391برچسب:, 1 AM |- mehran -|


ϰ-†нêmê§